Coaching. CEO, aki azért kért coachot, mert nem tudja, mi van vele, leromlott a teljesítménye.
Coaching. CEO, aki azért kért coachot, mert nem tudja, mi van vele, leromlott a teljesítménye.

– Nem zárod be az ajtót?
– Nem. Elérhetőnek kell lennem a kollégáim felé.
– Soha nem zárod be?
– Nem szoktam.
– Hogy tudsz így dolgozni?
– Dolgozom, és ha nem végzek el, hazaviszem.
– Otthon még mennyit dolgozol?
– Átlag 2-3 órát. Csak ott tudok koncentrálni.
– Ha én lennék te, most mit mondanál nekem?
– Hogy találj ki valamit.
– Mit?
– Beszéld meg velük, hogy a zárt ajtó azt jelenti, ne zavarjanak.
– Csilla, már megpróbáltam, semmi eredmény, akkor is jönnek.
– Mikor lesz a csapatoddal a következő meeting?
– Holnap.
– Jöhetek?
Egy meglepett igen a válasz. A meetingről direkt elkéstem, utána többször félbeszakítottam, azzal a céllal, hogy elveszítsék a fonalat.
– Kérdeznék még egyet. Jelentkezne, aki tegnap járt Judit irodájában?
17 ember jelentkezett.
– Zavarja Önöket, hogy megzavartam a meetingjüket?
– Igen, elég idegesítő.
– Önök szerint Juditot nem zavarja, hogy állandóan bemegy hozzá valaki?
– Lehet.
– Mi lenne a megoldás?
– Legyen ne zavarj tábla. Ha kint van, nem megyünk be és nem zavarunk.
A kollégák meglepték egy egyedi ne zavarjanak táblával, amit mind aláírtak. Két hét múlva azt mesélte, hogy alig visz haza munkát.

Burnout prevenció workshop cégeknek!
This is default text for notification bar