Coaching. CEO, aki azért kért coachot, mert nem tudja, mi van vele, leromlott a teljesítménye.

– Nem zárod be az ajtót?
– Nem. Elérhetőnek kell lennem a kollégáim felé.
– Soha nem zárod be?
– Nem szoktam.
– Hogy tudsz így dolgozni?
– Dolgozom, és ha nem végzek el, hazaviszem.
– Otthon még mennyit dolgozol?
– Átlag 2-3 órát. Csak ott tudok koncentrálni.
– Ha én lennék te, most mit mondanál nekem?
– Hogy találj ki valamit.
– Mit?
– Beszéld meg velük, hogy a zárt ajtó azt jelenti, ne zavarjanak.
– Csilla, már megpróbáltam, semmi eredmény, akkor is jönnek.
– Mikor lesz a csapatoddal a következő meeting?
– Holnap.
– Jöhetek?
Egy meglepett igen a válasz. A meetingről direkt elkéstem, utána többször félbeszakítottam, azzal a céllal, hogy elveszítsék a fonalat.
– Kérdeznék még egyet. Jelentkezne, aki tegnap járt Judit irodájában?
17 ember jelentkezett.
– Zavarja Önöket, hogy megzavartam a meetingjüket?
– Igen, elég idegesítő.
– Önök szerint Juditot nem zavarja, hogy állandóan bemegy hozzá valaki?
– Lehet.
– Mi lenne a megoldás?
– Legyen ne zavarj tábla. Ha kint van, nem megyünk be és nem zavarunk.
A kollégák meglepték egy egyedi ne zavarjanak táblával, amit mind aláírtak. Két hét múlva azt mesélte, hogy alig visz haza munkát.